11 Şubat 2011 Cuma

1

çoğu kere iyi ya da kötü bir cevaba hasretim
tanrıdan gelecek olan

solan bugünün ardından yenisi doğacaksa
yine cevabının özlemiyle yanacağım tanrım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder