11 Şubat 2011 Cuma

şeytan ve tanrı

hayallerde tüm gezegenleri dolaşıyorum seninle
halbuki gerçek olsan ne güzel olurdu
 eminönünde balık ekmek yerdik 
gülhanede gökyüzünü seyrederdik 
ne bileyim sarıyerde börek kokularıyla kendimizden geçerdik

ama ne var ki yoksun işte

masum düşününce olmuyor
halbuki bacak aranı düşleseydim 
çoktan yanımda olurdun

çünkü şeytan tanrıdan daha hızlı çalışıyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder