11 Şubat 2011 Cuma

4

ne varlığın küçük bir ayrıntıdır benim için
ne de yokluğunda hayatım anlamsızlaşır
gelmenle gitmen arasındaki tek ayırt
birinde olup diğerinde olmamandır

artık çok iyi anlıyorum ki
ne yağan yağmurda
ne de düşen çiğde sen varsın
rüzgarın getirdiği ıtırlık da teninden değil

hülasa insanlardan bir insanmışsın sende
ne ruhun yücelttiğim kadar bakireymiş
ne de bedenin bir o kadar el değmemiş

sonuma iyice yaklaştım
iyisi mi
sonum gelmeden senin kibriyanını okşamaktan vazgeçeyim

vazgeçeyim
çünkü ne beni karanlıkta bırakmayan güneşsin
ne de güneşten koruyan bulutsun
seni de çok sevdim ama
daha fazla hakedenler varken benim tapınmamı
bırak da kalbim seni bir çırpıda unutsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder