bu loş şehrin herhangi bir sokağından geçerken
kapı önlerinde yahut pencerelerde görünen sensin
karanlık tamamiyle ruhuma yerleşmişken
artık emret de güneş odama gelsin
herşeyde senden bir parça varken yaşamak
bana deli deseler de o kadar güzelki
kainat sen olmuşken sana ulaşamamak çok zor
beni yaftalayanlar seni tanımıyorlardır belki
somut olarak yoksan da
soyutluğunda yaşıyorum seni
hayalinle bezeli dünyamda
gerçeğini istemedim gaflet anlarım dışında
çünkü biliyorum ki
senin asıl anlamın ulaşılmazlığında

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder